Ugrás a tartalomhoz
már. 04. 2016

Itt a B2 Csapat új tagja!

Sziasztok!

Had mutatkozzam be: Dávid Petra vagyok, és mostantól én is fogok írni ezen az oldalon. Amit rólam tudni lehet: jelenleg az IFBB-re járok személyi edző képzésre és készülök a Fitbalance Berkes Teammel  tavaszi első versenyemre, bikini fitness kategóriában, ezért is fontos számomra az egészséges életmód és a mozgás.

12784440_10153935683823416_1663965597_n.jpg

De én nem így kezdtem. Mindig is nagyon lusta voltam, és mondhatni nagyon szerettem mindent ami hizlal és nem is foglalkoztatott igazából semmi. Mondhatni kissé hedonista életet éltem, pont azt tettem ami jól esett, és szemet hunytam afelett, hogy hízom. Pár év alatt meg is lett ennek az életmódnak az eredménye, térdfájás a túlsúlytól. Amikor az orvos azt mondta, hogy fogynom kéne, felháborodtam magamban, hogy hát nálam vannak kövérebbek, helyzetem nem olyan súlyos, én magam sem vagyok olyan súlyos. 

kep.jpg

Közben életemben annyi változás lett, hogy lett egy kapcsolatom, amiben egyre inkább azt kaptam meg, hogy fogynom kéne. Eléggé rosszul esett és inkább csak azzal voltam elfoglalva, hogy miért nem lehet engem így elfogadni. Aztán vége lett a kapcsolatnak, bennem meg ott volt az érzés, hogy meg akarom mutatni azt, hogy én le tudok fogyni, jó csaj akarok lenni. A mai napig emlékszem arra, mikor mentem esténként az edzőterembe és azt mondtam, hogy még egy nap pipa. Utána szépen lassan ez magamban átalakult, elkezdett érdekelni, már nem muszájból csináltam, hanem, mert élveztem. Élveztem ahogy látom a testemen a változást. Elkezdtem diétásan változatosan enni, főzni.Leszoktam a cigiről, gyorskajáról, lisztről, cukorról és mindennapjaim része lett a sport. Ennek meg is lett az eredménye!img080_kisebb.jpg

5 hónap alatt lefogytam 15 kilót, egész más ember lettem. Plusz megjelentem a Shape magazinban, mint sikersztori. Az ismerőseimtől rengeteg pozitív visszajelzést kaptam, ami erőt adott annak, hogy van értelme ennek, folytassam, illetve sikerült sok embert motiválnom. Mikor kitettem az első bikinis képem, úgy hogy szerintem sose készült olyan kép bikiniben rólam, amin mell alatt látszódom, nagyon sokan írtak nekem, hogy mi a fogyásom titka. Én mindenkinek szívesen elmeséltem, hogy nincs emögött nagy titok, rendszeres mozgás, intervallum aerob edzés súlyzós edzéssel kombinálva, illetve 3 óránkénti étkezés megfelelő fehérje illetve szénhidrát bevitel. 

Az életem megváltozott, sokkal kiegyensúlyozottabb vagyok, mint valaha és egészségesebb is!

süti beállítások módosítása