Ugrás a tartalomhoz
feb. 16. 2014

Ő a mi Hősünk: Takács Zsolt átváltozása

1415036_671531406212586_718876269_o.jpgZsolt mindössze 4 éve foglalkozik a testépítéssel, de már több versenyen is megmérettetett magát, mint például a 2013-s  IFBB Magyar Kupán, ahol  1.helyezését ért el két kategóriában is: junior +75kg és felnőtt -80kg. Nem kérdés hát, hogy a BeforeAfter rovatunkban nem tűrhettük tovább az ő mellőzését, és hogy ne faggassuk ki ezekről a szép eredményekről és néhány titkáról.

befa.jpg

Pár mondatban be tudnád mutatni Magad?

Takács Zsolt vagyok 23 éves. Jelenleg Püspökladányban élek.

Mióta foglalkozol a testépítéssel / fitness-szel komolyabban?

Mindössze  4éve edzek, vagyis nem rég volt 4 éve 2014.02.09-én. Közel 3 éve foglalkozok komolyabban a testépítéssel. Első versenyem 2011.10.30-án volt.

Miért kezdtél bele, mi motivált?

Miért kezdtem bele? Mint mindenki más általában, izmosodni szerettem volna! Elsőként videókból merítettem motivációt, majd, mint ahogy a legtöbb emberrel megesik, lett egy példaképem akit követtem.

Milyen magas vagy most és hány kiló? Mennyi a testzsírod?

Magasság: 178cm

Súly: 85-88 kg között jelenleg.

Testzsír: Nem szoktam mérni, de szerintem olyan 10-14%-os lehet.

1381646_638056826226711_1637229617_n.jpg

Mit tartasz a legjobbnak benne?

A legjobbnak azt tartom az egészben, mikor felállok a színpadra és tudom azt, hogy végig csináltam, amit elterveztem.

Mit tartasz a legrosszabbnak benne?

A legrosszabb, amikor diétázás közben a fejemhez vágják, hogy összementél.. Hisz ez bizonyított tény, hogy diétázni úgy nem lehet, hogy izomból ne veszítsen az ember.

Mint minden, ez is lemondásokkal jár. Mennyire sínyli ezt meg az életed (bulik, szociális
elfoglaltságok, magánélet).

Aki komolyan gondolja, csinálja, ezt az egész sportot annak sok mindenről le kell mondania. Ezt nem azt jelenti, hogy nem járok bulizni, szórakozni. Járok, csak ritkán. A magánéletre is próbálok időt szakítani.

Mi a munkád? A munkahelyeden mennyire reklámozod a hobbid és hogy tolerálják ezt?

Jelenleg egy edzőteremben dolgozok. A hobbim a munkám. Szóval ott nem kell a hobbimat reklámoznom.

Mi a kedvenc gyakorlatod?

A kedvenc gyakorlatom egyenes rudas bicepszezés.

Melyik gyakorlatot utálod a legjobban?

Nincs ilyen, mert muszáj mindent megcsinálni!

Mit érzel eddigi legnagyobb sikerednek?

2012-ben Magyarországon színpadra állhattam a világbajnokságon!

Hogyan készülsz fel a versenyekre?

Elsőnek is alapozással kezdek. Próbálok csiszolni a lemaradt testrészeimen. Majd jön a diéta eddigi leghosszabb diétám 5 hetes volt. Általában 8, vagy 12 hetes diétát szoktak alkalmazni, de én úgy vélem, hogy nekem az sok lenne.Diétázáskor kimondottan sót már nem használok, mivel az megköti a vizet. Értelem szerűen táplálékkiegészítőket is használok, mivel szilárd tápanyagból annyi fehérjét nem tudnék bevinni a szervezetembe amennyi szükséges lenne. A vízhajtásról csak annyit, hogy az utolsó hétben 8-10 liter vízzel próbálok indítani és fokozatosan veszem el. Verseny előtt 2-3 nappal szoktam visszatölteni. Röviden tömören ennyi. Mindig javulok kicsit, de sose vagyok megelégedve magammal.Főleg a szárazságommal.

Mi a kedvenc ételed?

A kedvenc ételem a rántott sajt.

Fogyasztasz táplálék kiegészítőket? Ha igen, akkor miket?

Jelen pillanat igen. Hyper Mass 5000, 100% Creatine Monohydrate, valamint multivitamint. 

Ha választanod kellene a szex és a gyúrás között az életed hátralévő részében és csak azt csinálhatnád, amit választottál, melyiket választanád?

A sex közbeni edzést választom. Viccet félretéve már vártam ezt a kérdést. Szerintem nem köthető egymáshoz a két dolog, mivel az edzés egy életstílus. A szexre pedig minden embernek szüksége van. Mivel minden embernek vannak szükségletei, amit ki kell elégíteni!

Mi volt eddig a legnagyobb súly, amit meg tudtál mozgatni és milyen gyakorlat közben? 375085_568136803218714_1157398438_n.jpg

Nekem sose volt a célom, hogy mennyit tudok megmozgatni. De ha válaszolnom kell, akkor combfeszítő: 100kg 6 ismétlés.

Van példaképed?

Persze van. Sokan egyből Arnoldra gondolnak nekem is példaképem, de az igazi példaképem Molnár Péter! 

Versenyeredmények és további célok 

Legjobb eredmények:

  • 2011. IFBB Magyar Bajnokság 5.helyezés (első versenyem)
  • 2012. IFBB Fitness Weekend  2.helyezés
  • 2012. Tisza Kupa 3.helyezés
  • 2012. IFBB World Championships 14.helyezés
  • 2013. IFBB Magyar Kupa  1.helyezés (két kategóriában: junior +75kg, felnőtt -80kg)
  • 2013. Tisza Kupa 2.helyezés

2014-ben a terveimben van, hogy végig megpróbálok tömegelni. Majd 2015-ben újra versenyezni, pontos részletet nem akarok mondani, de a terveim közt van a Superbody.

Köszönjük Zsoltnak, hogy megosztotta velünk a testépítésben elért sikerét és sokunkat motivál ezzel! :) Ha úgy érzed, hogy Te is szeretnéd a BeforeAfter-ben megmutatni azt, amit hónapok vagy évek munkája alatt értél el a fogyás / testépítés terén, írj nekünk: bodybuilding.blog.hu@gmail.com.

süti beállítások módosítása