Ugrás a tartalomhoz
máj. 31. 2017

Cukormentes Bounty torta

Mivel imádom a kókuszt, azért találtam ki ezt az isteni cukormentes süteményt amiben alig van szénhidrát!

img_4061.JPG

Hozzávalók:

Tésztához:

- 90 g csokis proteinpor

- 60 g No carb csokis muffin por

- kevés szódabikarbóna

Krémhez:

- 1 csomag vaníliás puding 

- édesítőszer

- növényi vagy laktóz mentes tej 5 dl

Kókusz krémhez

- 5 dl kókusz tej

- 3-4 evőkanál zabkorpa

- édesítő

- 10-15 dkg kókuszreszelék

A tetejére:

10 dkg étcsokoládé

- 1-2 ek. kókuszzsír

Elkészítés:

Először elkészítem a tésztát. A hozzávalókat robotgéppel összekeverem, ketté szedem, sütőpapírral bérelt tepsibe teszem és kb 20 percig sütöm 200 fokon.

A pudingot megfőzöm, ízléshez megfelelően édesítem. Új Otkert pudingok meglepő módon kevesebb szénhidrátot tartalmaznak, mint a szénhidrát csökkentett pudingok.

Ezek után jöhet a kókuszkrém. A tejet, a zabkorpát, a vajat és az édesítőszert keverd össze, majd lassú tűzön kezdd el főzni folyamatos keverés mellett! Amikor már kezd krém állagúvá válni, besűrűsödik, keverd bele a kókuszreszeléket és még 2-3 percen át főzd.

A kész piskótára öntsd rá a krémet és hagyd teljesen kihűlni. 

Én először a kókuszos réteggel kezdtem, mire jött rá a piskóta és a vanília puding.

A csokoládét és a kókuszzsírt vízgőz fölött olvaszd össze és öntsd rá a kihűlt krém tetejére. 1-2 órát hagyd pihenni a hűtőben.

Posztunkat a GymBeam Sporttáplálék-kiegészítőket forgalmazó webáruház támogatta

gymbeam_also_banner.jpg

süti beállítások módosítása