Ugrás a tartalomhoz
jan. 13. 2014

Ő a mi Hősnőnk: Biczók Beáta

Az Ő a mi Hősünk / BeforeAfter rovat fordulópontjához érkezett, megérkezett az első lány Biczók Beáta személyében! :) Bea egy sajnálatos élethelyzet miatt került az edzőterem közelébe és ha már elkezdte, úgyhogy volt vele, hogy meg sem áll, addig, amíg ki nem maxolja magát. Fiatal kora ellenére tele van ambíciókkal, úgyhogy biztosak vagyunk benne, hogy hallani fogunk még felőle! :)

Pár szóban be tudnád mutatni Magad?

Bea vagyok, vendéglátásban es szépészetben dolgozom. Reptéren vagyok pultos jelenleg. Ovis korom óta sportolok. Három éve versenyzem sárkányhajó csapattal.

Mióta foglalkozol a testépítéssel / fitness-szel komolyabban?

5-6 éve kezdtem a kondit, volt pár betegség amikor kényszerpihim volt, de kezdettől fogva komoly edzéseim vannak. Előtte is heti hat edzésem volt más sportágakban.

Miért kezdtél bele, mi motivált?

Anno megtámadtak és nem tudtam megvédeni magam, kórházba kerültem. Tíz év telt el, mégis vannak maradandó sérüléseim. Sokszor ez az emlék motivál, hogy ne adjam fel és egyre izmosabb akarok lenni. Szeretnék fitness modell lenni majd és személyi edző is

photo (7).jpgBea, még mielőtt belecsapott volna a lecsóba.

Milyen magas vagy most és hány kiló? Mennyi a testzsírod?

173 cm és kb 64kg. Vékony vagyok, nem tudom mennyi a testzsír jelenleg

Mit tartasz a legjobbnak benne?

Az alkatomban? A pasik szerint a lábam es a fenekem.. :D A csajok a kockahasamat is irigylik.

Mit tartasz a legrosszabbnak benne?

Betegségek alatt nagyon visszaesek, de ebben a PCOS is közrejátszik..

Mint minden, ez is lemondásokkal jár. Mennyire sínyli ezt meg az életed (bulik, szociális elfoglaltságok, magánélet) ?

Hát... Egy kezemen megszamolom egy évben hányszor bulizom :) Volt párkapcsolatom ami emiatt romlott meg.
Aki sportol jobb ha edzőtárssal jön össze :D Nem túl jó azt hallgatni otthon, hogy ne menj edzeni, jajj ne már, olyan ciki hogy izmosabb vagy nálam, stb. Én ezt nem viselem el. Munka edzés és ennyi, másra nincs időm.. :)

Mi a munkád? A munkahelyeden mennyire reklámozod a hobbid és hogy tolerálják ezt?

Vendéglátás, most a reptéren. Van aki irigyel, van aki barátként büszke az eredmenyeimre és szurkolnak a versenyeimen. Szeretem motivalni az embereket és megtisztelő hogy hozzám fordulnak segítségért: Edzésterv, diéta, otthoni gyakorlatok stb. Eddig minden munkahelyemen segitettek a kollégák hogy a versenyeimre szabadnapos legyek.

Mi a kedvenc gyakorlatod?

Guggolás es felhúzás

Mit érzel eddigi legnagyobb sikerednek?

Több emlékezetes van:
Egyik az olaszországi Vogalonga érmem.
Másik a Brutal Challange ezüst és arany, idén gyémantot szeretnék, ami naturalon nem a legegyszerűbb  célkitűzéseim egyike.

De az egyik kedvenc érmem egy tuning találkozóról van :) Egy felnit gumival kellett kitartani. Volt pár jelentkező már, mikor a haverok unszoltak hogy naaa, nevezzek már be! Beneveztem, a speaker egyből bemondta hogy az a nagyon miniruhás csipke felsős hölgy is nevezett, úgyhogy utána elég sok pasi is ment. Nevezési sorrendben kellett kimenni.. Előttem a pasik meg se birták emelni. Én már fogtam a fejem, hogy na Beáta, ügyes vagy... Az életben nem fogtam még ilyen kereket, azt se tudom hány kiló.. Szép lesz.. Kimentem, jöttek a gúnyos megjegyzések meg az intelligens "bókok". Hát.. Felemeltem, szabályosan kitartottam.. 15 mp után a vigyorok átmentek döbbenetbe.. 31 mp volt az én időm. Utánam egy hatalmas kigyúrt pasi jött,  32 mp... Én lettem a második aznap :))

 Bea mostanság :) (Kattintásra galéria nyílik)


Mi a kedvenc ételed?

Paprikás csirke, galuska, ubisali :))

Fogyasztasz táplálékkiegészítőket? Ha igen, akkor miket?

Vitamint napi szinten ásványi anyagokkal.  Fehérje, creatin glutamin hébe-hóba. Nem tudom napi szinten enni, pedig tudom hogy hasznos, de az íze... Nem paprikáscsirke :D

Ha választanod kellene a szex és a gyúrás között az életed hátralévő részében és csak azt csinálhatnád, amit választottál, melyiket választanád?

Hat lehet szomorú perceknek néznek elébe, de a gyúrást.
A két szobás lakásomból az egyik szoba konditerem.. Nem bírom ki edzés nélkül :D

Mi volt eddig a legnagyobb súly, amit meg tudtál mozgatni és milyen gyakorlat közben?

Nem tudom mi az a súly, amivel csak egy ismétlést tudnék  megcsinálni
10/12/15os ismétléssel rekordok pl:
Lábtoló 300 kg
Guggolás 80kg
Felhúzás 95 kg
Bicepsz 38 kg
Fekvenyomás 55kg és 60kg-ba 4 ismétlés

Van példaképed?

Toldi Zsuzsi :)))) És a volt evezős edzőim Házi Zsuzsa, Horváth Csaba Indián, Kerezsi Balázs


Ha úgy érzed, hogy Te is szeretnéd a BeforeAfter-ben megmutatni azt, amit hónapok vagy évek munkája alatt értél el a fogyás / testépítés terén írj nekünk: bodybuilding.blog.hu@gmail.com.

Akik már átváltoztak: Nagy Tamás, Szénási Tibor, Keserű Kornél és Sebestyén Dávid.

süti beállítások módosítása