Ugrás a tartalomhoz
okt. 10. 2013

Ő a mi Hősünk: Szénási Tibor átváltozása

Legújabb Before After rovatunkban Szénási Tibor elmondja: Hogy és miért számolta fel túlsúlyát ?  Tibi:  "Decemberben ért véget egy több mint 9 éves kapcsolatom és ekkor határoztam el, hogy elég volt a túlsúlyból. Az edzés lett a megnyugtató biztos pont az életemben és most már egyre biztosabb vagyok benne, hogy nem tévedtem. Világéletemben túlsúlyos voltam, de 17 éves korom után vált drasztikusabbá a dolog. Soha nem tudtam elfogadni magam, 11 éve nem voltam strandon pedig mindenem a víz. 2012 nyarán elértem a 135.6 kg-os súlyt, ez volt a negatív csúcs. " 

szenas.png

Pár szóban be tudnád mutatni Magad?

Szénási Tibor vagyok, idén leszek 28 éves.

Mióta foglalkozol a testépítéssel / fittness-szel komolyabban?

Igazán komolyan 2012 decembere óta foglalkozom az edzéssel, de maga a testépítés gyerekkorom óta vonz és a súlyzós edzés két éven keresztül része volt az életemnek még 16 éves koromban.

Miért kezdtél bele, mi motivált?

Decemberben ért véget egy több mint 9 éves kapcsolatom és ekkor határoztam el, hogy elég volt a túlsúlyból. Az edzés lett a megnyugtató biztos pont az életemben és most már egyre biztosabb vagyok benne, hogy nem tévedtem. Világéletemben túlsúlyos voltam, de 17 éves korom után vált drasztikusabbá a dolog. Soha nem tudtam elfogadni magam, 11 éve nem voltam strandon pedig mindenem a víz. 2012 nyarán elértem a 135.6 kg-os súlyt, ez volt a negatív „csúcs”.

Milyen magas vagy most és hány kiló? Mennyi a testzsírod?

179 cm magas vagyok és jelenleg 83.4 kg.

Mit tartasz a legjobbnak benne?

A legjobb? Talán az, hogy végre olyan irányba formálódom, amire mindig vágytam. És nagyon felemelő érzés az, hogy pár embert már motivált amit csinálok, illetve a sok elismerés is jól esik amit kapok.

Mit tartasz a legrosszabbnak benne?

Talán csak két negatívumot tudok említeni: az egyik a rossz szándékú emberi megnyilvánulások, a másik pedig a bőröm, amivel igyekszem foglalkozni.

Mint minden, ez is lemondásokkal jár. Mennyire sínyli ezt meg az életed (bulik, szociális elfoglaltságok, magánélet) ?

Mivel párkapcsolatom nincs így ezen a téren nem okoz gondot. Egyedül élek, kicsit nehéz edzés után hazaérve még neki állni főzni/sütni másnapra és megcsinálni a szokásos rutint, de már egészen megszoktam.

Mi a munkád? A munkahelyeden mennyire reklámozod a hobbid és hogy tolerálják ezt?

Elektronikai műszerész vagyok. A munkatársaim és a főnökeim szerencsére nagyon kedvesek, sok dicséretet kaptam tőlük a hónapok során. Soha senkit nem próbáltam rábeszélni erre az életmódra, de bárkinek szívesen segítek ha tudok.

Mi a kedvenc gyakorlatod?

Nincs konkrét kedvenc, amit mostanában nagyon szeretek az az állhoz húzás, vállvonogatás és a széles fogású lehúzás mellhez.

Mit érzel eddigi legnagyobb sikerednek?

Az egész változást, de ha egy valamit kell kiemelni akkor Édesanyám csodálatát és büszkeségét! 

Mi a kedvenc ételed?

Csirkemell roston, basmati rizzsel és gomba mártással.

Fogyasztasz táplálékkiegészítőket? Ha igen, akkor miket?

Csak fehérje turmixokat.

Ha választanod kellene a szex és a gyúrás között az életed hátralévő részében és csak azt csinálhatnád, amit választottál, melyiket választanád?

Maradjunk annyiban, hogy a szex egy nagyon jó edzési forma, és bármennyire is szeretem az súlyzózást, a szex jobb! 

Mi volt eddig a legnagyobb súly, amit meg tudtál mozgatni és milyen gyakorlat közben?

Lábtolózás közben, 340 kg szériában (3x9 ismétléssel)

Van példaképed?

Mint sok másnak is, gyerekkorom óta Arnold a nagy kedvenc.

süti beállítások módosítása