Ugrás a tartalomhoz
máj. 28. 2016

Almarózsa

Egyszer már csináltam almarózsát, saját készítésű tésztából, de most rátaláltam a teljes kiőrlésű rétestésztára, így gondoltam kipróbálom abból is! Hiszen így, az egészben,nekem összesen 9 db készült egy csomagból, a tésztát nézve egy darabban kevesebb, mint 3 szénhidrát van! 

557af7ca-7022-4589-8a91-1b131c042057.jpg

Hozzávalók: 

- 1 nyújtott réteslap

- 3 db alma

- édesítőszer

- fahéj

- citrom leve

- nagyon kevés extra szűz olívaolaj

Elkészítés:

Az almákat megmossuk, félbe vágjuk és magházukat eltávolítjuk. Szeleteljük fel, vékony kb. 3 mm széles cikkekre. Egy lábasba vizet forralunk beletesszük a cukrot és a citrom levét, majd ha forr az almákat 2 percig forraljuk benne. Figyeljünk rá, nehogy szétfőzzük a szeleteket. Ne tovább, épp csak annyira, hogy hajlíthatóak legyenek. Papírkéztörlőre szedjük.

A tésztát egyforma, 2,5 cm széles csíkra vágjuk majd teszünk rá édesítőszert, ráfektetjük az almákat egymás mellé, kissé meghintjük fahéjjal, majd feltekerjük. A végét kicsit odanyomjuk, hogy rátapadjon.

Én a muffin formákat kicsit bekentem extraszűz olívaolajjal és abba tettem bele az almarózsáimat.

200 C fokon 20-35 percig sütjük az almarózsákat, amíg szép piros színük lesz.

süti beállítások módosítása