Ugrás a tartalomhoz
ápr. 09. 2014

Ő a mi Hősnőnk: Karsai Nikolett

Az alábbi levél érkezett a tegnapi nap folyamán szerkesztőségünkbe:

31 éves, 3 gyerekes anyuka vagyok. 3. gyerekem születése után jelentős túlsúllyal rendelkeztem. 166 cm magas vagyok és 86 kg voltam. Jelenleg 60 kg vagyok. Ezt a súlyt kb. 10 hónap alatt értem el, de Az első három hónap lényegében nem is számít, mert akkor csak gyenge próbálkozásom volt egy gyors diétával. Egy fitnesz edző segítségét kértem, aki összeállított nekem egy diétát és edzés tervet. Az edzővel csak emailben tartottam a kapcsolatot. A diéta 1500 kcal-t tartalmazott 7 napra lebontva. Az edzésterv heti 4-szer gumiszalaggal végezhető saját testsúlyos gyakrolatsor volt. 4 hónapja már nem ezt a diétát követem. Igyekszem odafigyelni az étkezésemre. Heti kétszer, háromszor futok és heti 3 kondis edzés.

A jelentkezést így utólag is köszönjük Nikinek és gratulálunk Neki nem csak ezért a hihetetlen és nagyon korrekt teljesítményért és eredményért, hanem azért is, mert vállalta, hogy ország-világ előtt bemutassa magát és erőt adjon azoknak, akik még nem tudták, nem akarták vagy nem merték rászánni magukat arra, hogy - ámbár rengeteg munka árán- de megváltoztassák és jobbá tegyék az életüket.

BeFunky_DSCN2492.jpg.jpgNiki 86 kiló volt, 60 kiló lett

Szokás szerint nagyon kíváncsiak voltunk a részletekre is, úgyhogy Niki összefoglalója mellett megkérdeztük tőle a "szokásos" kérdéseket is, amikre nem csak mi, de a legtöbb B2 olvasó kíváncsi :)

Pár szóban be tudnád mutatni Magad?
31 éves vagyok, 3 gyerekes anyuka, aki mindig is utált futni és soha nem rajongott a sportokért. 10 hónap alatt több, mint 25 kilót fogytam.

 

Mióta foglalkozol a testépítéssel / fitness-szel komolyabban?
2013 augusztus végén kezdtem el életmódot váltani.

 

Miért kezdtél bele, mi motivált?
Túlsúlyos voltam, mindenképp szerettem volna lefogyni. Motivált a szomszéd lány, aki sokat fogyott, egy idegen nő beszólása az utcán és a párom, aki eleinte nem hitte, hogy képes vagyok változtatni.

 

Milyen magas vagy most és hány kiló? Mennyi a testzsírod?
166 cm és 60 kg. A testzsíromat nem tudom.

 

Mit tartasz a legjobbnak benne?
Az arányos testalkatomat.

 

Mit tartasz a legrosszabbnak benne?
Fenekemet és a combomat. Ott kell a legtöbbet formálni még.

 

Mint minden, ez is lemondásokkal jár. Mennyire sínyli ezt meg az életed (bulik, szociális elfoglaltságok, magánélet)?
Nem éreztem soha, hogy ezen a részen lemondásokkal járna (bulizni mondjuk nem járok).

 

Mi a munkád? A munkahelyeden mennyire reklámozod a hobbid és hogy tolerálják ezt?
Jelenleg az 1 éves kisfiammal vagyok itthon. Ő egészen jól tolerálta, mert a tornát, akkor végeztem, amikor ő aludt. :) Ha futni megyek, vagy a konditerembe, akkor a párom szívesen vigyáz a gyerekekre.

 

Mi a kedvenc gyakorlatod?
Lehúzás gépen széles fogással.

 

Mit érzel eddigi legnagyobb sikerednek?
Azáltal, hogy több, mint 25 kg-t leadtam most én motiválok másokat a fogyásra. Biztathatok másokat, hogy kezdjenek bele az életmódváltásba. Illetve még azt, hogy 10 km-t is képes vagyok egyhuzamban, megállás nélkül lefutni. Korábban 1-2 km lefutása is nehézséget okozott.

 

Mi a kedvenc ételed?
A rántott húsos palacsinta. Őszintén szólva magam sem tudom mikor ettem ezt utoljára.

 

Fogyasztasz táplálékkiegészítőket? Ha igen, akkor miket?
Jelenleg fehérje, L-karnitin, multivitamin, korábban pyruvate kapszula.

 

Mi volt eddig a legnagyobb súly, amit meg tudtál mozgatni és milyen gyakorlat közben? Cél Nálad egyáltalán, hogy ebben is legyőzd Magad?
A kondis edzéseket még csak néhány hete kezdtem el, így egyelőre erre nem tudok válaszolni. Lehetséges, hogy a későbbiekben ez is cél lesz, mert szeretnék minél többet kihozni magamból, és érdekel, hogy még mennyit képes fejlődni a testem.

 

Van példaképed?

Nincs.

BeFunky_81,6-68,2.jpg.jpg

Nekünk viszont ismét van egy új: Niki az! :) Jó hír olvasóink számára, hogy Niki nem állt meg egy BeforeAfter rovatos szereplésnél: a jövőben számos cikket olvashattok Tőle, amiben beszámol arról, hogy hogyan sikerült elérni ezt a fantasztikus eredményt és hogyan tartja szinten magát a jövőben.

Ha úgy érzed, hogy Te is szeretnéd a BeforeAfter-ben megmutatni azt, amit hónapok vagy évek munkája alatt értél el a fogyás / testépítés terén, írj nekünk: bodybuilding.blog.hu@gmail.com.

süti beállítások módosítása