Ugrás a tartalomhoz
okt. 13. 2013

Magyar sikerek a Schwarzenegger versenyen

Taroltak a Magyar csajok az IFBB európai Arnold Classic-on! Az Arnold Classic-ot, a világ egyik legnagyobb fitness- és testépítő versenyét Arnold Schwarzenegger hozta létre 25 éve. Az itt sikeresen szereplő amatőrök, professzionális szintre emelkedhetnek. Az eddig csak Amerikában megrendezett verseny immár harmadik alkalommal Madridban került megrendezésre, ahonnan Magyar testépítő és fitness nagyjaink négy aranyérmet és négy ezüstöt hoztak haza. Köztük Csuhai János és párja Toldi Zsuzsi, akik mind ketten eredményesen zárták a tornát. Zsuzsi idén is aranyat ünnepelhetett, Jancsi pedig hatalmas extázisban fogadhatta az ezüstöt. 

                                                                    csuhaitoldi_1.pngCsuhai János és Toldi Zsuzsi az Arnold Classic-on

Csuhai János:  "Az ezüst is szépen csillog! Hát, hogy is kezdjem, egy nagyon szép nap volt számomra, 2. lettem az Arnoldon és személyesen is találkozhattam vele! Kívánhatnék még-e ennél többet egy napra! Köszönöm mindenkinek"

Toldi Zsuzsi:  "Nagyon izgatott voltam, de nagyon féltem is, hogy mi fog történni. Négy héttel ezelőtt Kijevben csak negyedik helyen végeztem, ezután mindenképp győzni akartam. A színpadon arra számítottam, hogy nyerni fogok, meg is történt, nagyon meglepődtem és nagyon boldog vagyok. "

Aranyérmesek

  • Kiss Virág (Bikini modell -158cm)
  • Varga Tímea (Bikini modell -166cm)
  • Toldi Zsuzsanna (bodyfitness +168cm) + abszolút bajnok
  • Szabó Gabriella (bodyfitness 163 cm)

Ezüstérmesek

  • Csuhai János (testépítés -80kg)
  • Gál Bálint (men's physique)
  • Regős Lili (Bikini modell -166cm)
  • Szűcs Kata (Bikini modell - 163cm)

1374784_410630202396064_1697476531_n.jpgKiss Virág Arnold Classic I.(Bikini modell -158)

DSC_4978_ergebnis.JPGToldi Zsuzsi Arnold Classic I.(bodyfitness +168cm) 

DSC_4903_ergebnis~1.JPGSzabó Gabriella Arnold Classic I.(bodyfitness 163 cm) 

Az Arnold Classic Europe Pro kategóriában az idei Mr. Olympia lett az első, őt követte Kai Greene, a bronzérmes pedig Dennis Wolf. Magyarán az első három helyen nem történt változás az Olympiához képest, így viszont Shawn Rhoden-nek nem sikerült a címvédés, azaz a negyedik helyre érhetett csak oda.

2013-arnold-classic-phil.jpg

süti beállítások módosítása