Ugrás a tartalomhoz
júl. 02. 2017

Csoki brownie avokádóból

Az avokádó íze nem érezhető, viszont nagyon finom, krémes lesz tőle a brownie.

img_4718.JPG

Hozzávalók:
- 3 dl avokádópüré (kb 2 nagy és jó puha avokádó kell hozzá)
- édesítőszer
- 2 tojás
- 1 teáskanál vaníliakivonat
- 60 g csokis proteinpor

- 3 evőkanál holland zsírszegény kakaópor
- 1/2 teáskanál sütőpor
- 1 csipet só
- 1 kanál kókuszsír 

Elkészítés:

A sütőt előmelegítettem 180 fokra

Az avokádót egy mély keverőtálba tettem és habverővel a legalacsonyabb fokozaton, óvatosan összepürésítettem. Hozzáadtam az édesítőszert és ezt is eldolgoztam, majd következtek egyenként a tojások és a vaníliakivonat. Alaposan összekevertem. Egy külön tálban összekevertem a lisztet, a kakaóport, a sütőport és a sót és ezt már egy fakanál segítségével és a kókuszzsírt, óvatosan a krémbe forgattam. 

Egy 25*35 cm-es tepsit kibéleltem sütőpapírral és a tésztát beleegyengettem. Majd az előmelegített sütőben kb 25-30 perc alatt készre sütöttem.

süti beállítások módosítása