Ugrás a tartalomhoz
júl. 03. 2017

Hasznos eszközök, amik segíthetnek a célod elérésében 2. rész

Az első részben főként olyan eszközöket ajánlottunk nektek, melyek az edzések, étkezések megszervezésében és az edzésterv betartásával kapcsolatban nyújtanak segítséget. A folytatásban viszont három olyan fontos eszközöket fogunk bemutatni, melyek közvetlenül az edzéshez kapcsolódnak. Segítségükkel hatékonyabb, intenzív és keményebb lesz az edzés.

weightliftingbelt.jpg

Edzőkampó

Sokan óva intenek a használatától. Ez annak köszönhető, hogy leveszi a terhelést az alkarról, a csuklóról és a szorítóerő fejlődésére is visszás hatással van. Én viszont határozottan ajánlom a használatát, DE csak hátedzésnél. Ott is csak bizonyos gyakorlatoknál, mint a húzódzkodás vagy a csigás lehúzás. Segít kikapcsolni a bicepszet és jobban tudsz koncentrálni a hátizmokra. Nem mellesleg, ha gyenge a szorításod 1-2 ismétléssel többet tudsz majd végezni kampó segítségével.  A GymBeam-nél most 3.390 Ft ért érhető el. 

unnamed_3.jpg unnamed_4.jpg

 

Fogópárna

Szándékosan nem az edzőkesztyűt írtam. Komfortosabb, mint a fogópárna, de bizonyos időközönként tisztítása ajánlott, amitől gyorsan elkopik és a bőr is elvetemedik. A fogópárna ezzel szemben jól szellőzik és funkcióját tökéletes betölti, azaz nem lesz bőrkeményedésed a nagyobb súlyzók után sem. Arról már nem is beszélve, hogy sokkal gazdaságosabb megoldás. A GymBeam-nél most 1.390 Ft ért érhető el. 

unnamed.jpg unnamed_1.jpg

 

Öv

Kezdőknek-haladóknak, elsősorban férfiaknak, de keményebb súlyzós edzést végző nőknek is rendkívül fontos eszköz a sérülések elkerülése végett. Erőemelő sporttársainknak kötelező, hiszen minden egyes edzés elengedhetetlen eszköze az öv. Mivel a testépítés nem a nagy súlyokról szól, így nálunk kevesebb esetben indokolt az öv felvétele, de ha egy lábnapra kerül a sor, már pedig egy héten az is minimum egy alkalom, akkor bizony le kell akasztani a szögről egy stabil bőrövet. A GymBeam-nél most 5.090 Ft ért érhető el.

73511402.jpg