Ugrás a tartalomhoz
okt. 24. 2013

Apró pénisze nőtt a 28 éves nőnek

Több hollywoodi színésznek és testépítőnek vált életének részéve az anabolikus szteroid, melyeknek általános mellékhatásai a májkárosodás,  erős férfias szőrzet és további súlyos egészségügyi problémák. Ezeknek a mellékhatásoknak vált áldozatává az a 28 éves egykori pincérnő Londonban, aki a szteroid visszaélés miatt ténylegesen férfivá alakult át.

Untitled-1.png

Az egykori szőke, karcsú Candice-t úgy lenyűgözték a konditeremben látott férfiak dagadó izmai, hogy eldöntötte bármit megtesz azért, hogy ő is így nézhessen ki. Sikerült is neki, így mára  egy nagydarab izmokban dagadó testben él, melyen állítása szerint csiklója oly módon nőtt és deformálódott, hogy pénisz hatását kelti. Hozzáteszi: "  Körülbelül egy hüvelyk [hosszú], és olyan alakú, mint egy kis pénisz. Úgy néz ki, mint egy kis pénisz. "  Ugyan nem állt szándékában férfiassá válni, de amikor elkezdte a gyógyszerek szedését, rákapott, függővé vált és túl késő lett volna, hogy abba hagyja. 

Mindezek ellenére az asszony nem akar leállni a szteroiddal. – "  A szerek férfit csináltak belőlem és ezt nem lehet visszafordítani. Semmit nem használna, ha leállnék velük. Legfeljebb csak visszafejlődnének az izmaim, de megmaradna a férfias külsőm, a péniszem és a mély hangom is  " – mondta egy TV műsorban.

article-2471523-18E7F72500000578-250_634x386.jpgVisszafordíthatatlan: Candice Armstrong szteroid visszaélés miatt  férfias külsővel vált izmossá

article-2471523-18E7F5C300000578-141_306x507.jpgarticle-2471523-18E7F6AB00000578-537_306x507.jpgSértések: Candice az utcán kapott megjegyzései miatt, sokszor inkább férfi ruhában mutatkozik

slide_322267_3038227_free.jpgCandice egyébként feltűnik a TLC csatorna új dokumentumfilmjében, ahol Jodie Marsh a szteroid visszaélések ellen kampányol

slide_322267_3038225_free.jpg

slide_322267_3038254_free.jpg

Akit pedig érdekel, hogy mije is nőtt Candice-nek, ide kattintva megnézheti. Vigyázat, 18+, csak saját felelősségre!