Ugrás a tartalomhoz
sze. 13. 2013

Top 5 gyors Protein étel

Pár tipp, hogyan fedezzétek protein-beviteleteket a nap bármely szakában.Ezeket az ízletes fehérje ételeket, bármikor magatokkal vihetitek és többnyire bármilyen nagy előkészület nélkül elkészíthetők.

Természetesen hideg kajákról van szó, amelyek nagy elfoglaltságotok közben, kiváló minőségű fehérje bevitelt jelent a nap bármely időpontjában.

5. Tonhal saláta

Egyesek szeretik, mások utálják. Én a két véglet között érzem magam, de inkább a tudatosság miatt fogyasztom, mivel a magas fehérje tartalma mellett gazdagon tartalmaz értékes Omega-3 zsírsavakat. Vásárlás közben előnyben a vizes dobozos tonhal, ezzel elkerüljük a többnyire minőségében rosszabb fölösleges olajakat. Fogjatok egy salátástálat vagy akár egy sékert és egyszerűen, keverjétek össze a tonhalat zöldségekkel.

  1 doboz tonhal saláta a következő táplálkozási értékeket tartalmazza:            45g fehérje, 3 g szénhidrát és 1 g zsír.

 

4. Sovány Joghurt dióval

Ha nagyon siettek, és az ebédre sincs időtök, csak vegyetek egy 250-500g- os sovány joghurtot és adjatok hozzá egy maroknyi kb 30g-os brazil diót. Ez hozzásegít az egészségünkhöz és szellemileg is fitten tart.

   A 250g joghurt 30g dió a következő táplálkozási értékeket tartalmazza:              kb 20 g fehérje, 16 g szénhidrát és 19g zsír

 

3. Teljes kiőrlésű pirítós, pulyka sonkával és sajttal

Könnyen és gyorsan elkészíthetjük, ez a sonkás sajtos pirítós. Ő tehát listánk dobogós helyének 3. fokára került. Készítsd bőséges sovány sajttal és sonkával, teljes kiőrlésű pirított kenyérrel. Opcionálisan még egy pár szelet uborka vagy paprika.. és a szenya készen áll.

 A szendvics 70g sonkával és 30g sajttal a következő táplálkozási értékeket      tartalmazza: 22g fehérje, 24g szénhidrát, 4,5 g zsír

 

2. Protein Shake – protein por

A jó öreg fehérjeturmixunk.. szuper könnyű és gyors, magas fehérje-és alacsony zsírtartalmú, persze ez függ a vásárolt táplálék kiegészítőnk összetevőitől. Sajnos viszonylag drága, szerepe  minden testépítő étrendjében megkérdőjelezhetetlen.

1. Gyümölcs shake túróval

Abszolút nagy kedvenc. Egy shaker tele gyümölccsel (banán, eper) és sovány túróval. Szerintem marha ízletes nassolásnak is betudható, ráadásul olcsó és gyorsan előáll. Csak egy turmixgépre 250g túróra és a választott gyümölcsökre van szükségünk.

shake2.jpg

   A 250g túró és egy baná a következő táplálkozási értékeket tartalmazza:         32g fehérje, 31g szénhidrát, 0,7 g zsír