Ugrás a tartalomhoz
jan. 08. 2018

A genetika nem lehet kifogás!

Sokan nyugtatják magukat azzal, hogy azért nem néznek ki úgy, mint X, vagy Y, mert nekik nem olyan szerencsés a genetikájuk. Mi az igazság ezzel kapcsolatban? Valóban a genetika határozza meg elsősorban, milyen fizikum elérésére lehetünk képesek, vagy ez pusztán elhatározás kérdése?

Mielőtt választ próbálnék adni erre a kérdésre, fel szeretném hívni a figyelmet arra, mennyire fontos, hogy milyen példaképet választunk magunknak!

A mai emberek többségében ugyanis elképesztően torz kép él arról, hogy hol vannak az emberi test valódi, természetes korlátai.

A testépítő magazinok, a mozifilmek, a képregények, az újságok és főleg a testépítő versenyek (ahol manapság már egyszerű fotómodellek is részt vesznek), mind azt éreztetik velünk, hogy az igazán kemény macsó férfiaknak mi legfeljebb gyenge másolatai lehetünk. Ezért aki belekezd a teste átformálásába, hamar csalódni fog, mert az eredmények nem úgy jönnek, ahogy várná. A kinézete köszönőviszonyban sincs azzal a képpel, amit az Interneten, meg a magazinok hasábjain ígértek neki. Hosszú, iszonyat kemény edzések után meg fogja állapítani, hogy ő bizony soha nem fog úgy kinézni, mint az a fickó, aki motiválta őt abban, hogy belevágjon ebbe az egészbe. Mert ő nem olyan jó. Valószínűleg soha nem is lehet az.

7acc560e0add1103a59daa89fa4939a5--fitness-bodybuilding-bodybuilding-motivation.jpg

jan. 07. 2018

Energiaszelet

Tökéletes tízórai, edzés előtti finomság! Mindemellett még könnyen is elkészíthető!

Magas fehérje és rost tartalma van, nem mellesleg diétába is beilleszthető.

 energiaszelet.JPG

jan. 06. 2018

A 2018-as év legígéretesebb fitness modelljei

Már megszokhattátok tőlünk, hogy időközönként lehozunk egy-egy top 10-es listát a legkomolyabb fitness csajokról. Jók ezek szemlegeltetésre, de a motivációt is meg tudja dobni. Ezúttal lehet nem lesz "bighot" a dolog, mert ígéretes csajokat mutatunk be, de ha 2018-ban legalább annyira keményen dolgoznak, mint a többi fitness csaj és visszább vesznek a seggplasztikából, akkor jó eséllyel ők is karriert építhetnek majd az instájukra'.

 top.png

nov. 09. 2017

24 ember, aki ráncba szedte magát

Hamarosan itt a január, amikor megtelnek majd a fitness-termek és egy hónapig mozdulni sem lehet majd. Aztán jön a május, amikor mindenki újra feleszmél és elszalad, hogy strandformába vágja magát. Ugye Te nem ilyen vagy? Ha mégis, akkor itt van 26 ember, aki megcsinálta azt, amire lehet, hogy Te most azt hiszed, hogy nem vagy képes, pedig mi tudjuk, hogy igen! Elfogadsz azért egy jó tanácsot? Kezdj hozzá most, mert a strandfazonért való esélyes küzdelem novemberben indul! ;)

progress_pics_01.jpg

nov. 03. 2017

Női fitnesz mítoszok

Hölgyek esetében az edzés és a táplálkozás tekintetében szükség van arra, hogy a fikciókat a tényektől elkülönítsük.Rengeteg információ kering az neten, a női magazinokban, melyek félrevezetőek. 

6c7a0b64c90e6f4d38995ced6151cbb15b748c51-upload_jen-mirror-blogjpg_9765ac64258c59f705369787c0771871_10063.jpg

nov. 02. 2017

Kakaós csiga másképp

Kedvencünk a kakaós csiga, de most kicsit másképp. Szinte nem tartalmaz szénhidrátot, így diéta idején is lehet fogyasztani!

okt. 31. 2017

Arnold igazi kezdő edzésterve

Az első számú testépítő példaképem Steve Reeves. De vannak más példaképeim is, mint például mindenki kedvence, Arnold Schwarzenegger, akitől szintén sokat tanultam. Sokan tudják, a sport az Osztrák Tölgy által vált igazán ismertté, miután a karizmatikus bajnok betört Hollywoodba. Azonban azzal már kevesebben vannak tisztában, hogy előtte is létezett egy ikonikus alak, aki a sármjával és hibátlan testalkatával, Arnoldhoz hasonlóan történelmi akciófilmekben vállalt főszerepekkel népszerűsítette a testépítés csodálatos világát. Ez az ember pedig nem volt más, mint Steve Reeves.

regparkstevereeves.jpg

okt. 31. 2017

Mákos almás sütemény

Következő sütim is liszt, cukormentes. Nagyszerű őszi desszert lehet.

img_6774.JPG

okt. 30. 2017

5 figyelmeztető jel, hogy nem fogyasztasz elegendő rostot

Az egészséges étkezésben a rostoknak kiemelkedő fontosságuk van. Kisgyermekek esetében 19-25 g rost, gyerekek, tizenévesek és felnőttek esetében 21-38 g rost az ajánlott mennyiség.

Rostot a teljes kiőrlésű gabonák, gyümölcsök, zöldségek tartalmaznak. Éppen ezért fontos, hogy ezeket az ételeket fogyasszuk, így a szervezetünk megkapja a számára szükséges rostokat. A rostok hosszú távon a zsírégetésben is segítenek.

34456.jpg

Nem vagy biztos abban, hogy elegendő rostot fogyasztasz?  Az alábbi 5 jel figyelmeztető lehet, hogy nem...

okt. 30. 2017

Retró testépítés alapok

Mivel több ismerőstől kaptam visszajelzést, hogy szeretnék elkezdeni a retró testépítő (klasszikus fizikum építő) alapokon nyugvó teljes test edzést. Nekik szeretném most röviden összefoglalni, hogyan érdemes nekivágniuk a dolognak, ha a sport eredeti - és hitem szerint leghatásosabb - elveit szeretnék követni.

eifermanretro.jpg