Ugrás a tartalomhoz
jún. 22. 2017

Elhunyt Rebecca Burger fitneszblogger

Sajnálatos baleset áldozata lesz a 154 ezer követővel rendelkező fitnesszblogger: egy, a gyártó cég által visszahívott szifon robbant fel a kezében és vágta úgy mellkason, hogy az azonnali szívmegállást okozott. Noha az ilyen balesetek némi asszisztenciával és kellő lélekjelenléttel kiküszöbölhetőek, Rebeccának nem volt ilyen szerencséje, pedig egy szívmasszázzsal valószínűleg vissza lehetett volna hozni az életbe. Az utcai verekedésekben is előszeretettel ütik egymást egyébként mellkason az erős legények, ami ugyan úgy okozhat azonnali szívmegállást, mint egy szifonos háztartási baleset, úgyhogy ha elkerülhetetlen egy csetepaté, akkor is igyekezzünk kímélni a szívhez közeli részeket és óvni a saját, szív közeli területeinket. Rebecca Burger 33 évet élt.

 

�Collation du jour : shaker whey vanille glacé @womensbest.fr

Rebecca Burger (@rebeccablikes) által megosztott bejegyzés,

jún. 22. 2017

Edzőtermi bestiárium

Több olyan cikkel és videóval találkoztam már az interneten, ami sorra veszi az edzőteremben előforduló mókás archetípusokat. Engedjétek meg, hogy előálljak a saját, korántsem teljes listámmal! Igyekszem új arcokra rávilágítani. ;)

bestiarium.jpg

jún. 14. 2017

Tökéletes reggeli

Nekem a tökéletes reggelim. Elmondom miért! :)

img_4418.JPG

jún. 02. 2017

Proteines zabszelet

Jobb, mint a bolti, pontosan tudod mi van benne, és kevesebb is lesz benne a kalória. Pár perc alatt megvan és viheted is magaddal! :) 

img_4174.JPG

máj. 31. 2017

Cukormentes Bounty torta

Mivel imádom a kókuszt, azért találtam ki ezt az isteni cukormentes süteményt amiben alig van szénhidrát!

img_4061.JPG

máj. 24. 2017

Túróból palacsinta

Zsírszegény túró diétában jó választás, de szerintem kevesen próbáltak még belőle palacsintát csinálni. a Végeredmény egy szinte szénhidrát mentes, ellenben magas fehérje tartalmú ízletes palacsinta. 

palacsinta_turobol.JPG

máj. 22. 2017

5 figyelmeztető jel, hogy nem fogyasztasz elegendő rostot

Az egészséges étkezésben a rostoknak kiemelkedő fontosságuk van. Kisgyermekek esetében 19-25 g rost, gyerekek, tizenévesek és felnőttek esetében 21-38 g rost az ajánlott mennyiség.

Rostot a teljes kiőrlésű gabonák, gyümölcsök, zöldségek tartalmaznak. Éppen ezért fontos, hogy ezeket az ételeket fogyasszuk, így a szervezetünk megkapja a számára szükséges rostokat. A rostok hosszú távon a zsírégetésben is segítenek.

34456.jpg

Nem vagy biztos abban, hogy elegendő rostot fogyasztasz?  Az alábbi 5 jel figyelmeztető lehet, hogy nem...

máj. 19. 2017

Törzsvásárló Vs. Túlbuz Gódor, a stréber eladó

A testépítést körbeölelő bizniszek igazi bizalmi üzletek, legyen szó a konditeremtől kezdve a táplálékkiegészítő bolton át a illegális doppingszerekig. Egy átlag testépítő céltudatos, betart minden szabályt, példásan él, tehát olyan dolgokat csinál, amivel bizalmat és tiszteletet vív ki magának a környezetében. Valahol minden gyúrós ismeri a másikat az eredményein keresztül, tisztában van azzal, hogy a másik izomkötege mennyi munkával és alázattal járt, és ha a másik nem az alvilági körökből származik és azért gyúr, hogy ne verjék össze minden este kétszer, akkor már alapból egy kis adag bizalom a jutalom. Én legalább is ezt hittem.
Figyelem, nyafogás következik, aminek a végén kiderül, hogy én vagyok a hülye, de talán mégsem.
Van egy bolt, ahova évek óta járok vásárolni, otthagytam már több százezer forintot, az, hogy hol van és milyen gyártók termékeit árulja tök mindegy. A tulajdonos ismer, mondhatni jó viszonyt ápolunk, tudja, hogy ki vagyok, segítettem is anno Neki 1-2 dologban, úgyhogy abszolút kimerítem a megbízható kategóriát és a kedves vásárló minden előnyével rendelkezem. Igaz, hogy a nagyobb tételeket máshol vásárolom, de egy-két havonta mindig beestem egy pár ezer forintos tételért, úgyhogy gondosan ápoltam a viszonyt. A biznisz közben annyira felpörgött, hogy fel lehetett már venni egy alkalmazottat is, úgyhogy a főnök szépen átadta a stafétát túlbuzgó alkalmazottnak (nevezzük innentől Túlbuz Gódornak), aki katona módjára kezdte el betartani a szabályokat, de úgy, hogy olyat Te még nem láttál.

angry-girl.jpg

máj. 19. 2017

Retró testépítés alapok

Mivel több ismerőstől kaptam visszajelzést, hogy szeretnék elkezdeni a retró testépítő (klasszikus fizikum építő) alapokon nyugvó teljes test edzést. Nekik szeretném most röviden összefoglalni, hogyan érdemes nekivágniuk a dolognak, ha a sport eredeti - és hitem szerint leghatásosabb - elveit szeretnék követni.

eifermanretro.jpg

máj. 15. 2017

Kreatin: Sima, vagy egyből hét?

Ha megütötte a szemed a cím, akkor valószínűleg már elfogyasztottál néhány gramm kreatint. Vagyunk így ezzel egy páran, hiszen a kreatin a testépítők egyik "mágikus csodaszere", amit a "köz" előszeretettel hasonlít a szteroidokhoz, pedig a kettőnek egyáltalán nincs köze egymáshoz.  A kreatin egy magas nitrogéntartalmú, négy szénatomos szerves sav, amely alapvető szerepet játszik a sejtek, legfőképpen az izomrostok energiaellátásában. Utóbbiak tartalmazzák a szervezet teljes kreatinkészletének hozzávetőlegesen 95%-át. A vegyület az emberi szervezetben aminosavak – L-arginin, glicin és L-metionin – felhasználásával szintetizálásával képződik, ergó ha nem viszel be kreatint, az akkor is termelődni fog a szervezetedben, persze nem olyan mennyiségben, ahogy azt szeretnéd. :) Az újonnan szintetizált kreatinok mellett a szervezet számára forrásul szolgál még a táplálékkal – elsősorban hússal és étrend-kiegészítőkkel – bejuttatott mennyiség is.Az energiaháztartásban elfoglalt központi helyzete annak köszönhető, hogy a kreatinból kreatin-foszfát képződik és a róla lehasadó foszfátcsoport utánpótlást jelent az ATP, adenozin-trifoszfát képződéséhez. De, hogy érthetőek is legyünk: a kreatintól nagyobb és erősebb leszel.

img_20170515_194533.jpg