Ugrás a tartalomhoz
máj. 24. 2017

Túróból palacsinta

Zsírszegény túró diétában jó választás, de szerintem kevesen próbáltak még belőle palacsintát csinálni. a Végeredmény egy szinte szénhidrát mentes, ellenben magas fehérje tartalmú ízletes palacsinta. 

palacsinta_turobol.JPG

Hozzávalók:

  • 1 nagy tojás
  • 70 g zsírszegény túró
  • 40 g fehércsoki eper proteinpor
  • 1 vaníliarúd kikapart belseje
  • 1/4 teáskanál szódabikarbóna
  • 1 csipet só
  • kókuszzsír a sütéshez
  • 2 szem eper díszítésnek

Elkészítés

Tedd a hozzávalókat bátran egy turmixgépbe, és turmixold 15 másodpercig össze.

Melegíts elő egy serpenyőt kis kókuszzsírral, egy merőkanállal halmozz tenyérnyi kupacokat rá. Ha barnulni kezd a palacsintád széle, fordítsd meg egy lapát segítségével, és süsd barnára a másik oldalát is.

Én a tetejére tettem egy kis Walden Farms kalória mentes öntetet, reszeltem egy kevés étcsokoládét és díszítettem 2 szem eperrel.

100 grammban Fehérje tartalma : 25gramm, szénhidrát tartalma: 1gramm, Zsír: 4 gramm, Energia: 120 kcal

süti beállítások módosítása