Ugrás a tartalomhoz
aug. 24. 2016

Szilvás almás lepény

Lassan itt az ősz, és a szilvaszezon. Én pedig nagyon szeretem a szilvát! 

unnamed.jpg

Hozzávalók:

- 20 dkg teljes kiőrlésű liszt

- fél zacskó sütőpor

- 1 teljes tojás, 1 tojásfehérje

- 1 kanál natúr joghurt

- édesítőszer 

Töltelék:

- 1 db alma 

- 20 dkg szilva

- fahéj

- édesítőszer 

 

Elkészítés:

Lisztet a tojássárgájával, sütőporral, édesítőszerrel, fehérjeporral, joghurttal összekevertem. Eközben a 2 tojásfehérjét habbá vertem és hozzáadtam a tésztához. Összegyúrtam és hagytam pihenni kicsit. 

A szilvát és az almát kimagoztam édesítőszert adtam hozzá, fahéjat, szegfűszeget és botmixerrel aprítottam rajta.

A tésztát ketté vettem, az alsó részt sütőpapírral bélelt tepsibe tettem, elsütöttem pár percig, utána pedig rátettem a tölteléket és a második réteg tésztát és így sütöttem fél óráig 180 fokon. 

süti beállítások módosítása