Persze-persze a gyúrósok nem isznak tejet. Kérdés viszont, hogy mennyire nevezhető az új Coca-cola termék tejnek, amely kétszer annyiba fog kerülni, mint a hagyományos, cserébe viszont dupla annyi fehérjét kapunk.
Tegnap tudtuk meg, hogy új márkájú tejet dob piacra a Coca-cola, mégpedig Fairlife néven, amely várhatóan kétszer olyan drága lesz, mint egy átlagos tej, mégis hatalmas érdeklődést várnak a termék iránt. A Fairlife márkájú drága tej az egyedülálló szűrési folyamatoknak köszönhetően kevesebb cukrot fog tartalmazni, laktózmentes lesz és várhatóan dupla annyi proteint és kálciumot juttathatunk dl-enként szervezetünkbe, mint korábban.
Azt nem tudni, hogy ennek a készítménynek mennyi köze lesz Riska tejéhez, de egy gyors szorzás-osztás után kikalkuláltuk, hogy hozzávetőlegesen mennyi kalóriát vihetünk be 1dl felhörpintett Coca-cola tejből:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Geiger Ancsa 2014.11.26. 11:58:23
ectr 2014.11.26. 12:09:06
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2014.11.26. 23:12:26
DeadEnd · http://dend.blog.hu/ 2014.11.27. 09:23:04
Lehet a laktózérzékenyek is.
Brix 2014.11.27. 12:43:20
Ha Magyarországon is elkezdik forgalmazni, bizonyára nagy kereslet lesz rá, mivel pont azokat az alkotórészeket csökkentik le, amelyek a tejfogyasztási problémákat okozzák.
Ha lehet választani, akkor inkább ez, mint a szar , népátverő tejsavó fehérjék. Ha jól utána olvas az ember, hogy milyen anyagokat raknak bele a tejsavó fehérjékbe: mesterséges édesítők , amelyek igen csak megkérdőjelezhető hatásokkal bírnak hosszú távon, színezőanyagok amelyekről már régen kiderült hogy károsak az egészségre ( rá is írják kicsiben a termékre, hogy mennyi a max napi bevitel...)
A gyártóknak, a sok agymosás és reklám helyett, inkább a jó minőségű "all natural " proteinek gyártásával kellene foglalkozni, mert ez a jövő!
A Coca-Cola zseniális módon felismerte a piaci igényeket, ezen a téren...